DesignBlog
DesignBlog RSS Feed

Nav komentāru rakstam “ASV vēstniecība izsludina logo konkursu Amerikas kultūras mēnesim PAPILDINĀTS”

  1. Monika saka:

    O, jāpiedalāls! Man kā reiz vecais maks baigi buksē.

  2. kirils saka:

    Vaig provēt kaukā neparastāk…tipa pamēģināt zilu un moš pat sarkanu un biš baltu, kompozicionālajam atsitienam. Gara acīm redzu kauko zvaigžņainu vai nu vismaz strīpainu…

  3. zaggy saka:

    Bac, Kirils, tieši manas domas!

    : )

    - – - – -
    pie reizes padališos: te nedaudz par citu temu, bet sava ziņā labs source iedvesmai:
    http://www.mosmetro.ru/pages/page_0.php?id_page=680

  4. designBlog saka:

    Vispār jāuzjautā viņiem varbūt kas būs žūrijā via kā. Starpcitu par Latvijai 90, kur uzvarētāji bija Briežu pāris, arī bija līdzīgs konkurss. Ja atmiņa neviļ, tur varēja tikt pie 3000LVL balvas, kas piesaistīja neredzētu skautu dribētāju. Skices ar bija gan ar konpjūteri, gan vienkārši un A4 lapas. Tik vairs linku neizdodas atrast.

  5. designBlog saka:

    un zaggy un kirils: Nu vo, tagad abiem jāpiedalās! jārāda klase!

  6. kirils saka:

    aga jau aizbliezu, tagad gaidu PRO, jādomā ar rīta pastnieku būs klāt

  7. kirils saka:

    zaggy – metro konkurss mani spēcīgi iedvesmo, kapitāli ka tā var un vēl tādā kvantumā

    )

  8. kirils saka:

    turklāt paši redzat ka maskavā jau sen zilais un sarkanais modē, es tak teicu, es tak zināju – avangards

  9. designBlog saka:

    Rezultāti būs marta vidū un drīz iesniektie darbi būs apskatāmi viņu mājas lapā.

  10. designblog saka:

    lūk kultūras mēneša mājas lapa: http://usculture.ning.com

  11. Anda B. saka:

    nevēlos aizskart autori, tomēr mans viedoklis par logotipu – vāji..

  12. E.G. saka:

    Man tomēr bija neliels procents cerību ieraudzīt ko citu… Žēl, ka man neveicas :D Bet ja godīgi, gadīju, ka uzvarējušais logotips būs spēcīgāks, oriģinālāks. Bet katrā gadījumā – apsveicu uzvarētāju!

  13. čikicik saka:

    Interesanati – kāda vīzija skuķim bija podā, kad šī veidoja “Made in the USA”?
    Apple kompis? :)

  14. by saka:

    garlaicigi un pliekani.
    ja jau vestnieciba deklareja originalitati un uzdriksteshanos, tad ta latinja diemzel nav bijusi pietiekami augsta.
    interesanti kas bija zurija. latvijas reklamas “guru” cilveki? (:

  15. E.G. saka:

    Ir kaut kur iespējams jau apskatīt iesūtītos darbus?

  16. designBlog saka:

    Nosūtījām jautājumus vēstniecībai un lūk atildes:
    “Darbus vērtēja: ASV vēstniecības diplomāti Raiens Roberts, Davida Bakstere un Metjū Stoukss, Biedrības „Latvijas Laikmetīgās mākslas muzejs” valdes priekšsēdētāja Zane Čulkstēna, LMA asociētais profesors, grafiķis Juris Petraškevičs”

    “… tie darbi, kuru autori ir piekrituši publicēšanai, tiks publicēti usculture.ning.com galerijā. Tie autori, kas piedalījās Amerikas kultūras mēneša atklāšanā, darbus jau ir redzējuši.”

  17. freakart saka:

    un galvenais ka nevienam tas logo nepatīk, mja…

  18. čikicik saka:

    Patīk gan, jo velk uz skeitera dēļa ārtu.

  19. lee saka:

    Nu izskatīju tos logo un tā smējusies sen nebiju-augstāka pilotāža, man pat žēl palika žūriju-tur labi ja 8 darbi bija ko izvērtēt.

  20. kirils saka:

    lee – vienīgi dīvāini ka žūrija tos 8 tā ar nepamanīja))) lai arī tie 8 vai 10 tiešām bija izcili un manuprāt jābūt baigi talantīgam lai tiem paskrietu garām

  21. m&m saka:

    es gan nesaskaitīju, bet čota neticas, ka tur tais galerijās tiešām 500. vai arī ka puse atteicās savus darbus publicēt.

  22. lee saka:

    kirils-nu viņiem acīmredzot vajadzēja safe variantu nevis kreatīvo

  23. Pēteris saka:

    Man ir ļoti žēl ,ka jaunie mākslinieki nodarbojas ar plaģiātismu .Izskatīju iesūtītos darbus un redzu ,ka ļoti dauzi nav autoru orģināldarbi ,bet špikoti .Arī uzvarētāja Liene ne vienu no saviem trīs darbiem nav veidijusi pati .Visi viņas iesūtītie darbi ir redzami internetā ,kuri vienkārši ir pārtaisīti .Nav pareizi ,ka jauna meitene parakstās zem špikota darba un uzdod to par savu orģināldarbu .Žēl ,ka žūrijā nav bijis jogo mākslinieks ,kurš vismaz mācētu atšķirt orģināldarbu no plaģiātisma .

  24. designBlog saka:

    Pēteris: tas jau ir itin konkrēts apvainojums… Varūt var konkrēti minēt tad no kā kas ir špikots? citādi sanāk nesmuki — tiek apgalvots, ka jaunie špiko un tas jau met ēnu arī uz tiem, kas neko nešpiko…

  25. kirils saka:

    Pēteris: grafiskajā dizainā, jo ipaši tā minimālisma novirzienā, mēs pārsvarā strādājam ar visiem zināmiem ģeometriskiem elementiem – aplis, kvadrāts, trijstūris utt Visdažādākā veida koverversijas par šo tēmu ir jau simtiem tūkstošu saradītas, tapēc šaubos vai vispār ir iespējams radīt ko radikāli jaunu un totāli atrautu no kādreiz kautkur jau redzētā. Visticamāk mēs dizainu radam lidzigi kā sapņojam – miksējam bijušus faktus nebijušās kompozīcijās. Šis viennozīmigi ir rīmeiku laikmets un dizainēšana ir vairāk lidzīga dīdžejošanai, kurā dizainers vienkārši spēlējas ar sen zināmām lietām pasniedzot tās sev tikamos izkārtojumos un ritmos, tehnikās, kur rezultātam, manuprāt, nav jābut sarežģitām bet gan talantīgi trāpigam risināmajai tēmai, tieši tas arī uzrāda to profesionālo muskuli. Ja mēģināsi būt unikāls, visticamāk nespēsi uztaisīt vispār neko, jo gandrīz viss iespējamais jau ir bijis reiz radīts (es runāju tieši par graf. minimālismu!!!). Savu unikālo rokrakstu var attīstīt drīzāk ilustrācijā, stipri šaubos vai tas ir baigi iespējams 2010 gada grafiskajā dizainā, dizainā šķiet tu drizāk uzrādi savu gaumi, garšas sajūtu un dotā uzdevuma analizēšanas un risināšanas iemaņas. Un ir vērts ņemt vērā ka dizaineris nav mākslinieks, tāpat kā dīdžejs nav muzikants. Taču laba dīdžeja vai dizainera sniegums tapēc nav mazāk interesants.

  26. st.buls saka:

    parakstos zem katra Kirila vārda iepriekšējā komentārā.

  27. Pēteris saka:

    Iesaku iepazīties ar lapu logolounge.com un citām .Vai tad uzvarētājas visi trīs logo nav plaģiātisms ? Man liekas ,ka cilvēki nesaprot ,kas tad ir plaģiātisms ? Logo iespējas ir miljoniem ,tā ka nav taisnība ,ka nav iespējams izveidot kaut ko jaunu .Nevajag piebāzt galvu ar jau izveidotajiem logo internetā ,bet meklēt iedvesmu no dabas .Es esmu speciālis pētījis tūkstošus logo ,gan pasaules vadošo firmu ,gan dizaineru piedāvātos darbus apspriešanai un pārdošanai .Iespējas ir neizmeļamas ,protams ir arī neveiksmīgi izveidoti logo ,bet tie vismaz nav špikoti .Mums Latvijā tā jau kļūst par normu ,ka mājas lapas ,logo un baneri ir nevis paša autora radīti ,bet gan veiksmīgāki vai ne visai veiksmīgi atdarīnājumi .Pēc Jūsu domām es vienkārši varu ņemt pepsi logo un nomainot vienu burtu pārviedojot to par popsi un jauns logo ir gatavs . Tas jau nekas ,ka visa pārējā koncepcija paliek iepriekšējā ? Vai tad tas nebūtu plaģiātisms ? Par nožēlu es šeit nevaru pievienot failu ,lai pierādātu savu taisnību un katrs autors jau labāk zina no kurienes ir ņemts viņa iesūtītais darbs .Tie kas ir paši veidojuši
    ( nešpikojot no interneta ) neuztrauksies ,ka viņus varētu apsūdzēt plaģiātismā .

  28. Artis saka:

    dārgo Pēter, šķiet esi palaidis garām būtiskāko – runa nav par kaut kā konkrēta pārstrādi, bet gan par to, ka radot darbu ir neizbēgami, ka tam tiks piemeklēti līdzinieki pat ja autors tos iepriekš nav redzējis.

    runa par smelšanos no dabas utt., piedod man, izklausās pec ideālu salasījušos tīņa izpausmes. nezinu, cik ļoti pats esi saistīts ar dizaina izstrādi, bet pēc tekstiem šķiet, ka esi kritiķis no malas vai arī ar virspusēju pieredzi.

    un jā, lūdzu, sniedz konkrētus piemērus kas ir špikots. saules minētais variants izskatās pēc tā ko minēju sākumā – autore šo citu radīto darbu redzētu pirmoreiz un noteikti ir vēl līdzīgi. kirils labi pateica par pielietojuma precīzumu un tas, manuprāt, ir dizainera kā profesionāļa galvenais raksturotājs

  29. Artis saka:

    precīzāk būtu – atbilstoša ideja ir pamats, kuras pilnībai nepieciešams kvalitatīvs vizuālais risinājums

  30. Pēteris saka:

    Iesaku Artim ieskatīties latviešu valodas vārdnīcā un apskatīties ,ko nozīmē vārds -orģināldarbs un pēc tam mēģināt attaisnot plaģiātismu .Nestāstiet man muļķības ,ka nav iespējams izgatavot pilnīgi jaunu logo ar tiem pašiem apļiem .Ja cilvēkam nav fantāzijas un viņš nemāk abstrahēties no jau zināmajiem logo ,tad jau tāds čiks vien iznāk ,tieši kā uzvarētājai .Lai par kaut ko spriestu ir jāzin vārda plaģiātisma nozīme ,ko nezin kāpēc pie mums aizmirst .Atrodi man Arti līdzīgu logo kāds ir izveidots jaunais Melburnas logo .Izskatot vairāk kā 10 000 logo man to neizdevās .Mums Latvijā ir nesamērīgi mazas cenas par logo izveidošanu pie kā ir vainīgi paši autori ,jo mēs jau negribam domāt ,bet vienkārši špikojam .Tas noved pie tā ,ka autoriem ir vieglāk svešu logo pārtaisīt un uzdot to par savu gara darbu ,ko naktī nosapņojis .Lai kā mēs te gudri runātu un spriestu plaģiātisms ir un paliek plaģiātisms .Tikai tāds cilvēks ,kas to māk atzīt var kaut ko jaunu radīt .Visam tam sliktu piemēru rāda pasaules lielo firmu plaģiātiskie darbi ,it sevišķi pēdējos gados .Nedrīkst aizmirst ,ka par plaģiātismu draud arī tiesu darbi tā rādītājam ,jo logo autors nes atbildību par to .

  31. Mmmm saka:

    Var piekrist Pēterim, ka sliktu logotipu autoru vaina ir tajā, ka negribas domāt un vieglāt ir iet jau iemītu taciņu. Un arī drošāk, ka žūrijai patiks. Negribas gan ticēt, ka kāds apzināti naktīs pārtaisa citu darbus un uzdod tos par saviem. Drīzāk pie vainas ir kūtrums un bailes uzdrošināties. Man liekas, ja nosēdinātu desmit dizainerus atsevišķās istabās un liktu 5 minūtēs uztaisīt logo, piemēram, ābolu tirgotājiem, visticamāk tad, kad viņi parādītu savas idejas viens otram, dažas sakristu, par dāžam citi arī noteikti būtu iedomājušies. Un nevis tāpēc, ka būtu redzējusī, ko citi taisa, bet tāpēc, ka pirmajā brīdī galvā nāk viss iepriekš redzētais un klišejiskais. Jā, gan jau būtu arī pa kādai oriģinālai idejai. Bet nu ne vienmēr pirmās domas ir tās oriģinālākās.

  32. Artis saka:

    nevienu necenšos attaisnot. konkrētajā gadījumā man nešķiet, ka tas ir veiksmīgs risinājums. par ko runāju ir, ka nevajag pieminēt plaģiātismu bez konkrētiem piemēriem un ka līdzība izpildījumos ne vienmēr nozīmē, ka tas ir plaģiāts.

    ja runājam par oriģinalitāti ārpus konkursiem, jāņem vērā fakts, ka klientam ne vienmēr ir vēlme pēc oriģinalitātes. pat ja ir pamatojums, kāpēc viņu gadījumā šis risinājums ir labākais, tikai tāpēc, ka klientam ir “sava gaume”, kas dizainerim būtu jāpiepilda. un lielākoties cilvēki vadās pēc klišejām, no kurām nav ar mieru atkāpties pat pamatojuma gadījumā, ar ko arī daļēji izskaidrojams oriģināldarbu iztrūkums.

    bet būsim reāli un pašreizējā daudzveidības stāvoklī runāt par oriģinalitāti ir utopiski, tāpēc tas, kam vajadzētu pievērst pastiprinātāku uzmanību, ir vismaz kvalitatīvi izpildīts darbs, kas lv kontekstā joprojām ir aizpildāms lauks

  33. My coder is trying to convince me to move to .net from PHP. I have always disliked the idea because of the expenses. But he’s tryiong none the less. I’ve been using Movable-type on various websites for about a year and am nervous about switching to another platform. I have heard great things about blogengine.net. Is there a way I can transfer all my wordpress content into it? Any help would be greatly appreciated!

Atbildēt

You must be logged in to post a comment.

© 2009-2018 designblog.lv / dzinējs: WordPress / hosted on: HIP